فینگیلی ها

💙ℂ𝕙𝕚𝕜𝕪𝕠💙 · 11:50 1400/05/20

نویسنده بلوم

تعوری کاترین کمی هم بلوم

از زبان گرین لایت ( R)

یا امام های بوده و نبوده به حق چیز های ندیده و نشنیده بلوم آمد روشش آب بپاش اما به صورت کولاک یخ نه اینکه یخش بزنه همه حتی خودش هم تعجب کرده بودیم .. آخه بلوم قدرتش آبه نه یخ رولان می گوید : فکر کنم من بتوانم درستش کنم. که به جای آتش 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایین تز

 

 

 

 

 

 

 

 

پایین تر

 

 

 

 

 

 

من : یه لحظه بزار ساندویجمو بخورم

 

 

 

 

 

 

 

 

بلوم : دارم دوش می گیرم برو بی ادب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرینت : کفشدوزک های قشنگم ببین بقیه چطوری پاشونو روتون می زارن و لحتون می کنن اما چیزی نمونده تا به قدرتی برسم که حسابشان... ا سلام بفرمائید شیرینی

 

 

 

 

 

 

 

رولان : اگه به قدرت ابدی آتش برسم....

 

 

 

 

 

 

 

 

مواد مظاب می پاشه بلوم با آب مواد مضاب خوشک کرد اما فقط سر جنی بیرون آماده بود 

جنی : اینجا چی شده چرا من رفتم توی یخ این سنگ های سیاه دودی چین ؟

بلوم : (همهی اتفاقاتی که افتاد)

ریتی : حالا به نظرتون اینحا چه خبری

بلوم : یک لحظه کاترین آواز بلبل و بخوان 

کاترین : اواو یه یه.....

همه داشتن از تعجب شاخ در می آوردن این بیشتر شبیه آهنگ های خارجی بود تا آواز بلبل 

بلوم : جنی ....تو امتحان کن 

جنی : Whaaat taaake meii

بلوم : گرین ...... 

پردم وسط حرفش : نه نه اینا که اینطوری شدن توده ی جادویی که افتضاحه

بلوم : باشه سان امم چیزه یعنی ریتی نصیم خنک

ریتی : باشه 

یهو خیلی گرم شد نگاه کردم بیرونو دیدیم خورشید همینطور داره نزدیک و نزدیک تر می شود قبل از اینکه بگویم ریتی خودش دید و خورشی را برگرداند سر جاش

بلوم : فقط شانس آورده باشیم عطارد سر جایش باشد ، رز هر چی باشه قابل درست کردنه به جنب بکن دیگه

من : باشه

قبل از اینکه ادامه اش را بگویم شاید فکر کنید توده ی جادویی چیه

توده ی جادو برای نامرئی شدن و کنترل اشیاع از راه دور است خب حالا بریم سراق ادامه اش