رمان رنگین کمان (پارت 2 )

🐉Miss katrin 🐉 · 07:30 1399/12/18

بالا خره

گذاشتم 

خب یکم از پارت قبل میزارم 

بدون پستر 

 

رولان داشت پنکیک هارو تزیین 

یک دفعه صدایی‌اومد 

آییییییییی نههههههههه دوباره نهههههههه 

چه صدای‌ زیبایی بود 

شبیه آواز دریا 

صبر کن بلومممم دوباره 

من دوییدم سمت حموم قصر 

من : وای دوباره بلوم !

بلوم : خب یادم رفت 

( بلوم ملکه دریاست اگر بخواد به ره حموم باید شامپو 

Don't my fish بزنه تو آب وگرنه پری دریایی میشه )

بلوم: کاترین دیگه 

من : کجا گذاشتیش 

بلوم : تو کشوی تختم 

کارمن : من میارم 

شامپو رو بهش دادم 

فردا......

من: بدویین الان قطار میره 

سان استار : من میتونم بلک هالو بزنم 

بلوم : اهم اهم الکی پول قطار رو دادم‌؟!

۴ ساعت بعد .....

الالگالده : این شما و این هم خواهران سنپای 

رپرترو : بالاخره تونستم خواهران سنپای رو ببینم 🥺

آسی س‌تن تن : منم همینطور 

از زبان کاترین ( من )

به ما یک قیچی بزرگ دادم 

باخواهر ها روبان زرد رو بریدیم 

و یکس اومد و پارچه ی خاکستری رو برداشت 

وایسا اون اون 

یک الیکورن بود 

مجسمه رو شکسته بود @-@

و وایستاده بود 

یکدفعه با عصایی که داشت زد حاله ی سیاهی همه جارو داشت میگرفت 

 

از زبان جنی 

از اونجایی که میتونم‌فکر کاترین رو بخونم 

فهمیدم که دستش رو باید بگیرم 

باهم یک حباب سپری درست کردیم 

و حاله از بین رفت .....

 

 

                              ♡                         

ده نظر نیاز ^^ 

بده بریم پارت بعد