فرضیه میراکلس

💙ℂ𝕙𝕚𝕜𝕪𝕠💙 · 16:53 1400/05/12

خب قبل از اینکه بری ادامه مطلب

من چندتا از ایده هام اگه من فبلنامه میراکلس را می گم در مورد یکیشون بگین ببینم رومانشم بنویسم یا نه

اول چند وقت پیش ها یک فرضیه پخش شده بود که آدرین یک سنتی مانستر است ... ولی من می گویم اگه میرنت سنتی مانستر باشه چی 🤯 چی میشه از کجا و ایناشم   ایده هایش داره توی مغزم وول می خرن

حالا اگه کلوئی هویت لیدی باگ و کت نوآر رو کشف کنه چی 😁😌 عالی می شه فکر کن 😁

حالا قبل از اینکه بری ادامه مطلب کامنت بزار رومان اینارو بنویسم بعد هم لایک بزن 

و بعد ادامه مطلب با چندتا فرضیه منتظرت است

اول میریم سراق میراکلس پروانه (همون مال هاک ماث)

کلمه ی تبدیل هاکماث بال های تاریکی باز شوند است 

اما چرا تاریکی یک جایی خونده بودم که یکی یک جا خوانده بود یک نویسنده هیچوقت یک حرفی را بی دلیل نمی زنه 

حالا توی قسمت میراکلس نییورک شاهد بودیم که میراکلس عقاب هم در راه خوبی استفاده شده و هم در راه بدی پس یعنی شاید بشود از همه ی میراکلس ها حتی پروانه در هر دو راه استفاده کرد

 و حتی آلیا توی قسمت اون چی بود میراکلس می خورد یادم رفت اسمش حالا هر چی بود یک عکس پیدا کرد بانویی با لباس سفید و با علامت جعبه ی میراکلس ها روی تاجش در میاین پروانه ها سفید و نورو هم کوآمی خوبیه یک خوده دست و بالش بسته است

حالا نوبت میراکلس ها و کوآمی ها است

توی جعبه ی میراکلس ۲۱ میراکلس هست اما ما ۱۲ تا کوآمی می شناسیم یعنی منظورمو که می فهمین توی جعبه ی میراکلس تو قسمت سند بوی ما فقط ۱۲ تا کوآمی دیدیم ولی ۲۱ میراکلس داریم

ولی فلوف که کوآمی خرگوشه توی اون قسمت دیده بودی که کوآمی خرگوش مال زیر هست حتی نمی توانیم بگیم قسمت زیری شاید جای خودشان را دارن یا اونام میراکلس گم شده هستن یا یک چیز دیگر خیلی سخته داغ کردم 🥵 

فعلا منتظر ادامه اش باشین تا ببینم چی پیدا می کنم